Fatmanur-ozun 12+2 yiz bizim bebiş biraz keyfine düşkün olduğu için bacak bacak üstüne atmış göremedi doktorumuz haftaya bidaha çağırdı bakalım ozaman gorebilecekmiyiz çok heycanli 🥰