Tubabora Kızlar dünden beri çamaşırımda su gibi akıntı var çok ıslanıyor gece değişip sabah baktığımda tekrar geldi öyle çok fazla değil ama bilginin ıslak 10 ml kadar sizce normalmidir 31+1 hafatalığız korktum bayağı yarın sabah kontrolüm var 🥴🥺
Cerenes26 Tubabora benim 30.haftadan beri var aynı durum. doktoruma sordum bebeğimin suyuna baktı ve normal dedi. Muhtemelen seninde normal bi durumdur doktora sor yinede
Tubabora Cerenes26 benimde yarın kontrolüm var canım soracam teşekkür ederim 😊🙏🏻Yaklaşınca korkuyorum artık