15 haftaya yeni girdik biz de. Benim 2-3 haftadır ayaga aniden kalktıgımda kasıgımda agrı oluyor bağlar geriliyormuş sanırım. Siz yine de sağlık ocağına gidin, kalp atışını dinlesinler içiniz rahat etsin ❤️ Silverdin ve bepanthol karışımı veya evde varsa kantaron yağı çok iyi geliyor yanığa. Geçmiş olsun.