Kızlar 3-4 gün grip sürecinden geçtim ağır bir şekilde bu dönemde kendime çok fazla bakamadım zaten Akıntım da çok oluyordu peçete ile silmek ve İç çamaşırımı değiştirmekten başka bir şey yapamadım bu süreç içerisinde vajinal kaşıntıya dönüştü Sadece idrarımı yaptığım yerde (klitoris)inanılmaz bir kaşıntı var bundan nasıl kurtulacağım Fikri olan var mı