Gulsahhhh53 nur-can621 Benim suni sancı verildi ara ara 12 saat sürdü ikindide girdim odaya sabah 4 doğum oldu ☺️
CattWomann nur-can621 aralarında kaç yaş var? Bende ilk doğumumda sabah 9 da başladılar suni vermeye 17.45 de doğurdum İkinci nasıl olur bilmiyorum ama kolay olur diyorlar inşallah
metemom_ nur-can621 öğle 12 de başladı gece 3 de doğurdum 15 saat sürdü ama beni yoran kısmı sadece son 3 saatiydi
nur-can621 CattWomann oğlum 7 yaşında kızım 7 aylık ikinci doğumlar daha rahat oluyor genelde benim öyle olmuştu su gibi doğumunuz olur inşaAllah
3coocukluannee nur-can621 Kızım da acemiydim suyum gelince gittim 5 gibi falan ertesi gün 10:50 de doğdu. Oğlum 3 saat içinde doğdu 3. çocuğum sezeryan oldum😂
_aydanyldzz tam 9 dakika sürdü açılmam 8 cm ulaştı ama hiç sancım olmadı suni verdikten 9 dakika sonra doğurdum şimdi ikinciye hamileyim inşallah buda öyle olur🥹🙏🏽🧿
Merve_kucuk nur-can621 3 gün sancı çektim. Sabah 11 de yatışım yapıldı, suni sancı verilmeye başlandı ve 18:30 da kızımı kucağıma almıştım.