Asel_in_annesi Peki buradaki herkese soruyorum eğer bebeğiniz de sıkıntı çıkarsa test de engelli olacak vs derlerse inşaAllah hiç birimiz için öyle olmaz aldırır mıydınız ?
Kubs-02 Asel_in_annesi bize öyle bişey söylemediler ki biz çok araştırdık bu durumu bir sonraki hamileliğin ölçüldüğünü hiç görmedik doktorumuz da böyle söylemedi açıkcası. Farklı doktorlarla da görüştünüz mü?
Asel_in_annesi Kubs-02 görüştüm o da bu çocuk için tanı koymak adına yapıyoruz ileriki gebeliğin böyle olacağını kimse bilemez ama dedi tüp bebek ile hamile kalmanız lazım çünkü her zaman ihtimal vardır dedi
Asel_in_annesi Kubs-02 bende aldıramıyorum işte 6 parmaklı ve böbrekleri polikistik böbrek sendromu ve parlaklık var Allah yardımcımızolsun