minikbebegim06 merhaba doktorlarınız diğer bayan ile aynıymış birşey sormak istiyorum ilk hamile olduğunuzda direk Raşit hoca ile mi başladınız? Ben meltem Hanıma gidiyorum, yorumlarda Tuğrul beyden çok memnuniyet var diye bir kere kendisine gittim ama yüzüme bile zor baktı biraz ilgisizdi memnun kalmadım meltem hocadan memnunum ama Raşit beyi de merak ediyorum ama şey düşünüyorum acaba meltem hanıma gittim diye onun takipli hastasıyım diye bakmak istemez gibi vs vs aklıma geliyor sanki Tuğrul beyden bunu hissettim