G-0156 Adetime 7 gün var sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım freely diye onda silik çıktı ama bir ben görüyorum gibi sonra evde ovülasyon testi buldum oda böyle çıktı ovülasyon ile gebelik öğreniliyor mu
Edizhr G-0156 ben yaptım canım t çizgisi aynı bu şekilde aşırı koyuydu bir gebenin günlüğü varya ordaki kadında yapmış videosu varmış onda da aynı bu şekilde koyuluk çıkmıştı
ArasveAnnesi21 G-0156 hamile olabilirsin canım bende ovulasyon testi ile öğrendim benimde böyle koyu idi kan verince zaten kesinleşti
ArasveAnnesi21 G-0156 yok kız ben 12 gibi falan gittin ama şoyle benim pazar günüydü hani hafta sonu hafta içi fark ediyor mu bilmiyorum bide şehire göre değişebiliyor insallqh güzel haberler alırsın 🥰
Ebruebos G-0156 koyulaşmaya başladığı gün ovülasyon testinin içindeki gebelik testini yaptım ailik çıkmıştı ertesi gün erken gebelik yaptım biraz daha belirgin çıktı kan verdim 19 çıktı
G-0156 Ebruebos bende gebelik testi yoktu hatta ovülasyonda yoktu evde buldum sabah erken gebelik yaptım silik çıkınca ovülasyon yaptım ama benim hiç bir belirtim yok ne göğüs ağrısı nede kasık öylesine yaptım 😂
Ebruebos G-0156 canım benimde ilk test yaptığımın gecesi belirtilerim başladı beta hormonu kanda yükselmeye başladığında