Selam kızlar bugün 37. Haftaya giriş yaptım bebeğim geçen hafta baş aşağıydı ama kanala girmemişti henüz. Dün biraz pilates vs yaptım doktor önerisiyle, geceden beri belimde ve karnımda adet ağrısı gibi şiddetlenmeyen ama geçmeyen bir ağrı yaşıyorum. Ağrı sürekli var belirli aralıklarla gelmiyor o yüzden bunu sorun etmedim ama ayrıca makat bölgeme sanki bişey saplanıyor gibi irkiliyorum arada fena bi his oluyor bunu daha önce yaşadınız mı neyin nesidir acaba ?