Amonim Thirtyynovember hayırlı olsun 🌸 ovulasyon testi kullanmış mıydınız ? Yumurtlama görmediğiniz aylar oluyor muydu
Thirtyynovember Amonim hayır ovulasyon testi aldım evdeydi ama kullanmadım içimden gelmedi niye bilmiyorum 🥹 Ama idrar yolu enfeksiyonu için doktora gittiğimde adetini 10 gün geçmişti ve doktor bir yumurtan var çok güzel büyümüş değerlendir demisti
Mor-kelebek Thirtyynovember hayırlı uğurlu olsun inşallah çok sevindim sizin adınıza 🌸 keseyi gördüyse betaya hiç gerek yok zaten ama belirli kanları alır zaten zamanı gelince değerlerine bakmak için 🌸 sağlıkla kucağına al inşallah 🤲
Thirtyynovember Mor-kelebek çok teşekkür ederim amin🙏🏻 Evet öyle dedi kalp atışını duyduktwn sonra zaten değerlerine bakarız dedi
Thirtyynovember Merveemctgcl tedaviyle belki de hemen olucak üzüntüye kapılma desem de inan bende çok üzüldüm bu süreçte ama gerçekten düşünmeyip kendini strese sokmadigin zaman oluyor
Thirtyynovember anneolucam inşallah olur🙏🏻 Bir hamile arkadaşım çok dua etmişti bana bende çok dua edicem🙏🏻
Nuriay Merveemctgcl Rabbim Tez zamanda nasip etsin bende oyle soyluyordum hep dua etdim sizde dua edin Rabbim sizede nasip eder.