Liddle_mom @Liddle_mom kızlar ben sgk lıydm eşim de sgklı bu arada hala, neyse bi durum oldu ben sgk dan çıkınca bana otomatk bağkur başlanmış ve birkaç ay borç birikmiş. Eşim sgk lı olduğu ve tam yattığı halde ben borcu ödemeden ücretsiz muayene olamıyorum ve reçeteyi karşılamıyor. Hiç sigortam olmasa eşiminkini kullanabiliyorum hatta onda olmasa da belki anne sigortası vs mi ne var ama bende borç gözükünce ödemeden ilaç bile vermiyor. İlk anlamadm olayı, vezneye gidip ödeyin vs dedi. 300 tl muayene ücreti aldı, herhangi bir tahlil test olursa onlara da ayrı olarak para alıyor. Zaten normalde özel takipliyim başka bir bölüme gitmiştim ama gidip kapicam borcu çünkü bebekte babasınınkinden yararlanamıyormuş bende borç görününce😃