Sahirenur Kızlar merhaba 24 ocakta ovitrelle vuruldum bugün 4. Gün ovülaston testi ile takip ediyorum hala çatlamamış görünüyor yaşayan iğne sonrası takip yapan yardımcı olabilir mi 🥹  Bu da bugün ki yaptığım, 
bsr147963 Sahirenur merhaba aynı gün ben de iğne vuruldum. Yaklaşık 36 saat sonrasında çatlıyor. İğne kullanıldığında ovulasyon testleri yanıltır. Doktorun dediği tarihte çatlamıştır o siz onun verdiği yönelgelere uyun.
Sahirenur bsr147963 bıraktım canım yapmayı polikistik olduğu için adet günümü zaten etkiler diye test yapmadım henüz sen yaptın mı 😌
bsr147963 Sahirenur ben 2 kere gebelik testi yaptım 🫠 gününü beklemeye sabredemiyorum birkaç gün kaldı inşallah bekleyebilirim 🫠🫠🫠
Lavinyam06 Sahirenur bende hiç bişey olmadı ya tuhaf aslında anlamadım yani Koldan vuruldu benim siz nerden vuruldunuz iğneyi
Sahirenur Lavinyam06 göbekten vurulmuştum canım hani bilmiyorum fark eder mi ama bünyeden bünyeye de değişebilir bilgim yok bu ikinci iğnem benim ikisinde de ağrı oldu
minikbebegim06 Sahirenur ovitrelle sonrasi ovulasyon testiyle takip yapılmaz çünkü yanlış sonuç verir boşuna devam edip kendinizi strese sokmayin Gebelik testi de 14.günden önce yapmayın 😊
Sahirenur minikbebegim06 evet canım fark ettim bıraktım artık bekliyorum 🙂 önceki iğnemde sanırım 22. Gün adet olmuştum bu sefer hiç test yapmadan beklicem
Sahirenur bsr147963 az kalmış 😌 ben öncekinde çok geç oldum adeti çatlatma iğnesinden sonra o yüzden adet olana kadar hiç yapıcam 😄