Merhaba canım kızlar ben 20+4 hafta ikiz gebeyim 20 haftamda hemoroid ve diğer bir adıyla basur oluştu bu durumla karşılaşan ya da herhangi bir şey yapan var mı bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ben çocukluğum da çok çektiğim için şu an korkuyorum evet hamilelikte normal bu tür durumlar ama bilemiyorum