Demirelah canım endişelenme kalbine daha detaylı bakılmasını istemiş doktorun sadece. Benim ilk gebeliğimde bebeğin kalbinde birden fazla kalp hastalığı görülmüştü doktorum fetal eko için yönlendirmişti kardiyoloji doktoruna gitmiştim çocuk kardiolojiydi diye hatırlıyorum. Ultrasonla karnımdan bakıp bebeğin kalbi için teşhis koymuşlardı.
Şuan tekrar hamileyim 10. Haftada fetal dna yaptırdım ben temiz geldi sonuçlar, 16. Haftada perinatolojiye gittim doktor kalbinde parlaklık var ama üzerinde durulacak bir durum değil fetal dna temiz gelmiş dedi. Çoğu gebelikte görülebiliyor bazılarında doğuma yakın geçiyor dedi. Tedbir amaçlı yönlendirmiştir endişelenme fetal eko sonucunda göre için rahatlar inşallah