Bebeğim küvözde 4 gündür kilosu 3450 falandı solunum sıkıntısından dolayı aldılar birazda enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi görüyormuş sizce uzun kalırmı erken doğumda bunu yaşayan varmı kaç gün kaldı veya kaç gün kalır entübeden çıkmış burnuna vermişler oksijeni yani bi tık ilerleme olmuş tedavide