Kızlar bazılarınız hatırlar 24 aralıkta test yapmıştım silik çizgi gördüm onun üzerine kan verdim 4.76 çıkmıştı değerim sonrasında 5.2 ye çıkmıştı ve 3.88 e düşmüştü son adet tarihim 30 kasım ve hala bu güne kadar adet olmadım. En son doktora geldim işte neden adet olmadım diye 21 haftalık bir kaybım oldu 4 buçuk ay önce. Doktor bugün ultrasonda rahim duvarın çok kalınlaşmış belli belirsiz de birşey görünüyor rahminde geç döllenme de olmuş olabilir dedi beta bakalım dedi kan verdim bekliyorum heyecanlandım da açıkçası umutlanmakta istemiyorum ama bana dua edin lütfen 🥹