newmomm_ Merhabalar gebelikte hipertansiyonu olup alfamet kullanıp normal doğum yapan varmı acaba yada sezeryanmi tercih ediliyor bilgisi olan yazabilirmi
Leylasiva21 newmomm_ benim 3 gün düşüremediler hastanede yattım 36 haftada erken doğum yapmak zorunda kaldım sezeryan oldum
Neferut newmomm_ Bende de hipertansiyon vardı sezaryen oldum. Bence riskli doğum anında tansiyon yükseliyor çünkü. Birden yükselip bebeğe zarar verme ihtimali var. Doktorunuzun tavsiyesine mutlaka uyun. Bana ameliyatın sonuna kadar sürekli tansiyon düşürmek için ilaç verdiler.
Tini_minii Genel de tansiyonu olan kişilere doktorlar sezeryan öneriyor. Bende de tansiyon var ilk hamileliğim sezeryan oldum. Tansiyon hastası olanlar da bebek de gelişim geriliği de oluyor genel de o yüzden zorunlu sezeryan oluyorsun
Tini_minii newmomm_ Benim 1080 gr doğdu 33+4 ama 1 ay da gelişim geriliği vardı 27 28 haftaya denk geliyordu kilosu 67 gün küvez de kaldı
Neferut newmomm_ benim 38+1 3800 doğdu. Tansiyonum ilaçtan önce 17/18 en düşük 15 oluyordu ama ilaç kullanmaya başladıktan sonra 12/13 oldu hep ilaç sayesinde gelişim geriliği olmadı sanırsam. 36. Haftada plesentam yaslandı. 2 hafta dayandık şükür
Neferut Esbezey0310 22. Hafta gibi başladı sorunlar. İlaç kullandım ve sorunsuz doğum yaptım çok şükür. Sizin kaçıncı haftanız?