Arkadaşlar herkese sağlıklı mutlu gebelik dilerim, isteyen herkese nasip olsun inşallah
faktör 5 leiden homozigot var bende, bilmeyenler için genetik kan pıhtılaşması ve genetik testine gör de riskli bir gruptayım buna bağlı olarak da emboli geçirdim ciğerlerime pıhtı attı, tedaviye başladım kan sulandırıcı iğne ardından hap olarak devam ediyorum yaklaşık 1 seneyi geçti
şuan çok yeni gebelik var 1 ay sayılır, hapı kesti doktor iğneye geçirdi oksapar bilirsiniz sabah akşam şeklinde biraz dozu düşük hap kadar etkili değil çünkü ara ara nefes darlığı yaşıyor gibi oluyorum, hamilelik ilerledikçe risk daha da artacak farkındayım kötü düşünmek istemiyorum, bazı doktorlar çok riskli gebe kalmamalısın bazısı da ne kadar erken o kadar iyi dedi, bundan ötesi allahın takdiri diyorum
sizlerden yorum bekliyorum, varsa tecrübeleriniz okumak ve en önemlisi de bu süreçte gerçekten bana yardımcı olabilecek bu konuda kendine güvenen benim gibi hastaları olan doktor arıyorum çünkü bir sürü hastaneye gittim hepsi ezberden konuşuyor ve ben korkuyorum bu durumdan çünkü sıradan bir anne adayı değilim hem genetik testime göre hem de emboli geçirmeme göre, korkularla geçiyor günlerim
belirtmeyi unutmuşum istanbul anadolu yakası