bky7 Bebeğin suyu azaldığı için normal doğum ile yatışım yapıldı . Sabah suni sancı takıldı ve arada bir muayenem yapılıyor. 3 cm açılmam var şu an. Muayene kısmı çok canımı yaktı bakalım doğumda ne olacak korkuyorum 🥹🥹