Merhabalar, 34 haftalık hamileyim dün doktorumla görüştüğümde saçını boyatabilirsin bitkisel boya olsun yeter dedi dip+ kırmızı yapılacak bu haftalarda boyatan oldu mu bilimsel olarak kanıtlanmış bir anomali yokmuş bebek için fikir almak istedim boyatanlardan