Kızlar gece 3 gibi yatıyorum sabah 11 de uyanıyorum uzun zamandır. Göz altlarım çöktü psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum bu tamamen bu düzensizlikten kaynaklı…
Aynı sorunları yaşayan var mı? Ve düzeltmek isteyen? Bugün yine 3 e yakın uyudum sabah 7 de kalktım 8 gibi kahvaltımı yaptım 10 da kahvemi içtim şu anda aşırı uykum var direniyorum 30 dk uyuyakalmışım. Bu problemi nasıl çözeceğim gerçekten 😐