Arkadaşlar ben 5 senedir panik atak ve anksiyete hastasıyım ilaç kullanıyordum gebe olduğunu öğrenince bıraktım 10 haftalık gebeyim yaklaşık 2 saattir kendimi hissedememe baş dönmesi gibi hafif nefes darlığı ve bayılacakmış hissi geliyor hamileyim kendimi korkutup hastanelik olmak istemiyorum kendime psikolojik diye telkin etmeye çalışıyorum ama yine de korkuyorum