Kızlar 27 haftalık gebeyim dün muayenem vardı sağ böbrekte büyüme varmış acil ürolojiye falan gönderdi doktor oda takip edeceğiz şuan için aşırı büyüme yok ama muhtemelen haftan ilerledikçe baskı yapar ağrın olur dedi. Şuan böbrek ağrısı gibi değil bel ağrısı hissediyorum zaten bel fıtığımda var böbrekle birleşip daha mı fazla oluyor bilmiyorum 🥲 yaşayan var mı ağrı kesici harici bir çözümü var mı doğumdan sonra geçti mi sizinkiler biraz üzüldüm açıkçası