Kızlar dün hastanedeydim ve saatlerce hastanede kaldık haliyle çok yoruldum ayakta vs durdugumda oldu eve gelince ayakkabıya sigmaycak kadar şişkinlik oluştu sabaha kadar baktım şişkinlik geçmiş ama çok ağrıyor bugün bacağımdan ayaklarıma doğru çok fazla değişik bir ağrı var bu arada sadce şişen bacağımda var diğerinde ağrı vs yok nasil geçer bu ağrı