sutlukahve_ 3-4 ay regl olmamanız konusunda doktorunuzla görüştünüz mü acaba? Uzun bir süre çünkü bir kontrol edilse iyi olabilir gibi tıbbi bir bilgim yok maalesef. 3 hafta uzun bir süre aslında birçok şey değişmiş olabilir en azından evde idrar testiyle de bir daha kontrol edip sonrasında pik görene kadar testinize devam edin bence. Bir doktora görünmenizi de tavsiye ederim.