Deletedmom6666 biz 350 bine girdik 160 bin peşin verip aylık 4 bin ödeme ile 1 yıl sonra paramızı verdiler evimizi aldık çok şükür 🙏🏻 Toplamda 4 yıl sonra da borcumuz bitecek nasipse 15 bin de ekstradan ödememiz oldu organizasyon bedeli, ipotek parası vb gibi. Baya araştırdık, hocalardan görüş aldık alınan 15 binin faiz olmadığına hüküm verdiler. Aynı miktar için bankadan kredi kullansak hem daha fazla geri ödemesi olacaktı hem de faize bulaşacaktık çok şükür içimize sinerek halloldu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻💕