Merhaba kızlarr size bi sorum olacak uzun zamandır adet takviminden adetimi takip ediyordum ve her ay duzenli olarak oraya not kaydediyordum artik yumurtlama gunumu de takip etmeye basladim o yazan yumurtlama günlerinde korunmasiz birliktelik yasadik esimle sizce dogru mudur ve adetime 8 gün var dayanamauip erken gebelkk testi yaptim çikmadi sizxe cok mu erken davrandim 12 ocak adet günümdü
Ve şey ara ara sol kasıgıma agrilar giriyor daha once boyle olmamisti beni bi aydınlatirsaniz duaciniz olurum