Merhabalar acaba sizler folik asiti kaçıncı haftaya kadar kullanmıştınız. Doktorum bana 12. Haftaya kadar kullansan yeter dedi şuan 11+5 folik asitim bitti almayı düşünmüyorum sizin de önerilerini öğrenmek istedim acaba daha uzun süre kullanan var mı