Ftmaa28 Kızlar aventin küçük biberonu var 0-6 ay olandan almıstım bebeğim 3 aylık sizce ucu yeterli açıklıkta mı bana zor çekiyor gibi geliyo uzun sürüyor içmesi acaba az mı geliyo delikten zorlanıyor mu siz nasıl kullandınız bu aylarda avent aldıysanız
Mavisevenbiri Ftmaa28 bence az akıyor bebekler çekmekte güçlük çekiyor ben aventin göğüs pompasını almıştım onun emziği çok iyi 3 ayarı var ona göre akış değişiyor ama ayrı satılmıyor maalesef
dmla_ Az akışı var bide emdikçe akıyor ben serisini aldım ama beyfendimiz sevmedi mamajoo markası aldım memnunum