Kızlar 32+5 te 32. Hafta olarak çalışabilir aldım. Belki son 1 hafta çalışamaz a cevirtsem diyorum zorlanıyorum çünkü . Nasıl yapacağız ? Birde kurban bayramı Haziran’da olacak acaba uzatılır mi sizce çünkü tam bayram bitişine denk gelecek benim izin bitişi . Eğer uzatilirsa boşa son 1 hafta çalışmış olacağım bayram tatile denk gelmiş olacak. Ona göre erken cikicam.