Daha doktora gitmedim randevu gelmediği için kan testi verdim sadece tahmini 5 ya da6haftalık hamileyim ve dün kanamam geldi bu sabah da kanamam geldi dün olanı yerleşme kanmasıdır diye umursamadım bugün de gelince biraz korkmadım değil ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum ilk hamileliğim de afedersiniz ama peçete ile silerken fark ediyordum şimdi idrarım ile birlikte gelince korktum hastaneye gitmeye çok korkuyorum