Brsemm Ben 1.yide suni sancıyla yaptım 2.bebegimide 1 hafta önce suni sancı ile doğurdum. Sadece açılmam vardı sancım yoktu,suyum gelmemişti.suniden hiç korkmadım bence korkulacak bir sancı değil dayanılmayacak gibide değil suni sancı başladıktan 2 buçuk saat sonra bebeğimi kucağıma aldım🌼sizde hiç gözünüzü korkutmayın hertürlü o sancıyı çekecz bari hızlı olsun❤️