ayyy ben ben. Hatta post açmıştım. reglime günüm dahil 2-3 gün önceden başladım yapmaya ve hepsi pozitif çıktı. Bir heves gidip kan verdim koskoca bir negatif. Başımdan aşağıya kaynar su dökmüşlerdi sanki. Hatta firmaya da mail yazdım ağzıma ne gelirse söyledim.
Awox ile yapın isterseniz bende yoktu ama inşallah sizde vardır.