Melekk_1 Doğum yaptım kızlar çok şükür hersey yolunda bebeğim sağlıkla doğdu bir iki test olumsuz sonuç verdiği zaman hemen bütün hamilelik sürecini kendinize zehir etmeyin tadını cikarin ♥️♥️
Melekk_1 Bebekonunannesi 2 lı testimiz yüksek çıkmıştı onun haricibde hiç test yaptırmadım herseyi kabul ettim