@Kbra1012 benimde 430 küsür çıkmıştı gebelikte yükselmesinin normal olduğu fakat benim değerimin yüksek olması sebebiyle dahiliye ve endokrin bölümüne gittim sonuç olarak gebelikten dolayı ilaç kullanamıyorum bu süreci diyetle yediğim ve içtiğime dikkat ederek geçirmem söylendi