Krkssss çok geçmiş olsun öncelikle ben full kayısı hoşafı kahve çay nü üçünü dönüşümlü 3 4 gün boyunca içtim su ile birlikte. Bende biraz baş ağrısı var mesela 50.gun oldu ama o doğum öncesinde de vardı muhtemelen onun devamı. Çok su içmek bol yürümek iyi geliyor toparlanmaya. Bende çok zorlanmışımtım hatta kaç kere post açtım buralara yatmak kalkmak üzere tek başıma ne zaman yaparım diye gerçekten bir 10 gün kuralı var 😄 10 gün geçince bi enerji geliyor gibi daha rahat oluyor hersey, 20 güne ben yan yatma tek kalkma oturma rahat rahat demek istiyorum öncesinde de yapıyordum ama net ağrısız değildi. Hala ağrı oluyor arada sırada doktor 6 aya tamamen toplarsın dedi. Çok uzun geldi ilk başta hiç geçmeyecek gibi ama neredeyse çok şükür 1 buçuk ayı gitti 🥰 İnşaallah hemen toparlarsiniz sizde💐💐