Sunamalatya Battalgazi devlette Türker Demir e gidiyorum,çok memnunum.Sevgi hanim a doğumdan sonra kasık ağrısı icin gitmistim.Hicbir doktor ne oldugunu çözememisti, Sevgi Hanim yumurtlama agrisidir demisti, gercektende öyleydi.Gebelik sürecinde nasildir bilemem.İlk gebeliigimde Hayat hastanesi Gülten Usta ya gidiyordum ondanda cok memnundum.