Bu kızın gelesi yok arkadaşlar 😂
Ne açılmam ne de gerçek bir sancım var doktorumla görüştüm istediğim herhangi bir zamanda alabileceğini söyledi cuma dedim bende 40 a girsin dedim bir umut belki kendi gelmek ister 🥲
Suni sancı ben istemiyorum bu arada 🤷🏼♀️
Çok direttim normal doğum diye ama hayırlısı bu şekilde sanırım gün doğmadan neler doğar belki kendi de gelir zamanlaştık 🙋🏼♀️🥲😂