Sedefffff Kızlar bebeğim 46 günlük hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz (genelde meme ağırlıklıklı), ilk ay mama miktarı 30 ml idi şimdi 2.aya geçince doktorumuz 60 ml e yükseltti,belki saçma gelebilir ama şimdi memeden de aynı miktarlarda süt geliyor mudur 🤔