Dilayyi canım konyada şehir hastanesine gitseydin gece keşke bendede oldu 14. Haftadayken akşamdı bende özele gidiyorum normalde oraya gitmemi söyledi doktorum ultrason ile bakıldı bı sıkıntı görülmedi enfeksiyon vardı o yüzden gelmiş olabilir denildi progestan dex bi hafta boyunca sabah akşam kullandım aspirini bıraktım o ara ve istirahat ettim çok şükür kesildi