tubisssss_ Cuma günü hamile olduğumu öğrendim acilde beta 1393 çıktı öğleden sonra randevum var ama sabırsızlanıyorum kramplarım var birde bugün hafif bir pembemsi akıntı oldu bunlar normal mi kaç haftalıktır fikri olan var mı
Neferut tubisssss_ Yerleşme kanaması olabilir ama genel olarak kanama için vakit kaybetmeden doktora gitmek gerekir. Kontrol edin kanama koyulaşırsa ve pıhtı görürseniz acilen en yakın sağlık kuruluşuna gidin.
tubisssss_ Neferut çok teşekkür ederim dediğim gibi sabah randevum var diye gitmedim çok hafif pembemsiydi tuvalete girdim peçeteye geldi akıntıyla birlikte sabah herşey belli olucak hayırlısıyla
tubisssss_ Neferut 22 aralıktı 5 hafta gösteriyor uygulama yarın herşeyi net bir şekilde öğrenicem ama sabırsızlanıyorum ilk gebeliğim yeni evliyim eşimle çok istiyorduk ilk 4 ay olmadı çok korkmuştuk bir sorun var diye açıkçası tekrar birşey olucak diye çok korkuyorum
Neferut tubisssss_ Korkmayın Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz. Bu dönemde biraz dikkat edin ilk 3 ay yapılmaması gereken şeyleri az çok biliyorsunuzdur yapmayın bol bol uzanın dinlenin. Stres de yapmayın stres en çok zarar veren unsurlardan biri. Heyecanınızı çok iyi anlıyorum. Her zaman pozitif düşünün 🫶🏻 inşallah keseyi görürsünüz gittiğinizde
Dorammm tubisssss_ tam 5. Hafta da tutunma kanaması oluyor birçok kişi de .bende de olmuştu .korkutma kendini pozitif düşün
tubisssss_ Neferut heycandan uyuyamıyorum buraya yazmak istedim beni rahatlatan birileri olur diye iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim ❤️