semahanim Hanımlar evde cihazı olup kullanan var mı ? Ya da doktorunuza sordunuz mu gebelikte yapmakta sakınca var mı ? Herkes başka bişey söylüyor bu konuda
Talentedmom semahanim gebelikte sakıncası yok mavi ışığın bebeğe zararı yokmuş geçen doktorum canlı yayında söyledi
travmagul semahanim Yaa bende çok merak ediyorum lazer yapmam lazım yüzüme pcos var bende ve erkek tipi kıllanmam var daha var muayene gününe burada yanıt bulmak istedim
Bus-ra590 Benim doktorum da sakıncası yok dedi ilk aylar bir kaç kez yaptım şimdi sadece yüzüme yapıyorum
Mehtapi @“semahanim” o ışınlar bebeğe kadar ulaşmıyormuş sadece kıl kökünü görüyormuş ben yaptırmıştım lazer
Oyku3005 semahanim ben doktoruma sorduğumda izin vermişti bende izin verdiğinden beri gidiyorum lazere kontrollerime yakın yapıyorum 1.5 ayda bir kontroller oluyordu başta sadece özel nölge ve karın kısmını ağda ile yapıyorum bi sıkıntı yaşamadım çok şükür eğer bebeğe zarar verecek olsaydı bizimde vücudumuza organlarımıza zarar verirdi ☺ doktor izin verirse sizede yapabilirsiniz birde şöyle bir konuda var ağda ve jilet içinde öyle diyorlar zararlı gibisinden ne yapacağımızı şaşırdık☺
birkizanneesi Evde hangi cihaz kullanıyorsunuz ben de alacam doğumdan sonra kullanacam. Memnun kaldığınız lazer epilasyon aleti hangisi acaba?
asena9 Evde cihazım var onu yapabilirmiyim dediğimde izin vermemişti doktorum sebebini sormadım ama hormonlardandır etki edeceğini düşünmüyorum pek, ama arada bir yüzüme yapıyorum ben philips lumea kullanıyorum
Oyku3005 Elis27 en son 2 ay önce yapmıştım bir şey çıkmadı tek hatam ilk haftalarda korktum ağda yaştı hepsi yeniden çıktı sonra lazere vurdum hemen etki etti şimdi 32+5 haftalık hamileyim☺ işe yarıyor kafa rahat oluyor öyle
Oyku3005 Elis27 oda çok iyi bende o cesaret yok😄 ben sadece özel bölge ve göbeği lazer yapıyorum sizde öyle yapın isterseniz her yer serbest bu iki yerden ben korktuğum içinn ne olur ne olmaz yaptırmadım hamileyken