Hgergy Bat 12 geçen ay 1 hafta erken regl olduğum için 11. 12. Gün pik gördüm değerlendirdik şimdi keyfiye artık ama sorun şu ki 3 gündür ateş ateş yanıyorum öksürük ayrı ve ya varsa diye oarol dışında doğal şeyler yapmaya çalışıyorum ve şuan 39 derece ile yazıyorn sana 😔