Bmk97 Merhaba, Pazartesi dondurulmuş embriyo transferi yapılacak. Önerileriniz neler? Nelere dikkat etmeliyim? Prolutex iğne başlayacağım çarşamba günü. Teşekkürler şimdiden💕💕
Melisahmet Bmk97 inan yapıcak hiç bişey yok. Ben sürekli doktoruma sorardım öncesinde. Stres olma rahat ol yeter derdi. Tutacağına inan pozitif ol ne yeyim ne içeyim çok takılma. Transferden sonra bol bol suyunu iç. Havuç avakado ceviz falan yersin. İnşallah sağlıkla tutunur 🥰 benim 3. Transferimde tuttu. İlk ikisinde aşırı dikkat ettim. Üçüncüde o kadar takmadım stres olmadım. Transferden sonra kimse kıpırdamıyor evde yatıyor mesela biz kalkar kalkmaz yemeğe gittik. Doktor gidebilirsiniz dedi. Allahım nasip etti ❤️