seymaozcannn Meralay bi anda kesilmesinin çok normal olduğunu düşünmüyorum isterseniz doktorunuza danışın bi kere
Meralay Lala02 Bende dün öyleydim mesela bugün hiçbir şey olmadı hatta is yerimde kötü kokulara maruz kaldım onlar bile rahatsız etmedi
Lala02 Meralay bende 1 gün çok güzel iştahım akşam bile yemek istiyorum 1 gün iştahsızlıktan yataktan bile kalkamıyorum😓
[silindi] Meralay merhaba ben de aynı durumdayım ya bir sorun oldu mu acaba aynı dediğiniz gibi bir anda belirtilerim gitti 😔
efeduru seymaozcannn insanlarda endişe yaratmayin lütfen bir gidip bir gelmesi normal canım hamilelikte bir gün kendini çok enerjik hissederken bir gün de halsiz yorgun hasta gibi hissedebilirsin
Meralay [silindi] Yok yok sakın telaş yapma gidip geliyor sonra yine geldi mesela 2 gündür tekrar kayboldu için rahat olsun
BetulSahin5444 Ne güzel işte gitmiş bir sorun olacağını sanmıyorum kiminin bulantısı dokuz ay sürer kiminin bir ay bu kişiye göre değişir bulantınin kesilmesi kötü bir şeye işaret değildir merak etme bacım