Gsgsgsgsgs Kızlar 36 haftalığım iki gündür baş ağrım geçmedi uzanınca daha çok artıyo parol içsem bebek artık büyük olduğu için zararlı olabilir diye düşünüyorum ama asla uyuyamıyorum artık deli oldum içsem mi acaba
Mylifemydreams Gsgsgsgsgs Doktor aksi birşey söylemedikçe parol güvenle kullanılıyor diye biliyorum. Çok geçmiş olsun 🤷♀️
Neferut Gsgsgsgsgs Kendinizi strese sokmayın acı da çekmeyin doktorunuz kullanabilirsin dediyse eğer bir tane parol için rahatlatsın
Elfelf475 Gsgsgsgsgs bana da oldu o haftada 6 saatte bir parol alabilirsin dedi doktor. Ben beyin cerrahına bile gittim hatta iki hafta önceydi. Burun tıkanıklığı varsa o da baş ağrısı yapabiliyormuş. Benimki viral enfeksiyon kaynaklı çıktı siz sorunun sebebini bilmeden sormadan içmemelisiniz
Zey1124 Parol içmekten sakınca yok ben geçen hafta her gün bir tane içtim mecbur çünkü baş ağrısı asla geçmiyordu
Gsgsgsgsgs Tansiyonum 11-7 idi içtim en azından uyuyabildim ama şimdi kalktım ağrı hala aynı yyüzğmdeki kemikler bile ağrıyor 😣 nasıl bişey bu ya
Gsgsgsgsgs Google da geçmeyen baş ağrısı için gebelik zehirlenmesi diyolar böyle bişey olabilir mi Acaba