Gulay123 Kızlar dün acile gittim bebeğim az hareket ediyor diye kan akışı kalp atışı normal olmasına rağmen alttan muayene ettiler makat geliş filan dediler açıklık yok dediler galiba çatıma baktılar soramadım da o an panikle ilk spekulum filan taktılar delircem ya erken doğuma sebep olur diyorlar doğru mu 😭
edaozdxx Ben erken doğum riski olan biriyim. Kanamalar yüzünden alttan defalarca kez muayene oldum ama hala doğurmadım. 34. haftadayım. Her söylenen kulak asmayın öyle bir durum söz konusu olsa doktorlar neden böyle birşey yapsınlar ki hem?
Gulay123 edaozdxx nasıl oluyorsunuz muayeneyi o ince uzun vajinadan ultrasonla baktıkları aletle mi o değil zaten problem ellerini filan soktular spekulum taktılar açıklık var mı diye baktılar bu korkuttu beni
Elizeda Erken dogum riskin varsa gozlemlemek rahim duvarına bakmak icin takılmıstır. Benım oglumunda kafası donmemisti donmezse sezeryan olman lazım.
031965 Ben 22. Haftada filan galiba elle muayene oldum bi sıkıntı yaratmadı, çatı muayenesiyle aynı değildir muhtemelen baktıkları şey farklı sonuçta. Ama alttan muayene erken doğum getirmez içini ferah tut