Benimde bat 2 Şubat yani yarın ama düzenli olmam pek o yüzden bekleyeceğim arada kasık ağrısı var çok az şeffaf akıntı var goguslerimde dolgunluk var hissediyorum 3 gün önce falan test yaptım negatif çıktı bakalım hayırlısı inşallah belirtiiler psikolojik değildir rabbim hepimizin kucağını doldursun