gizemm_ocal 17 ocak pik, 20 ocak çatlama günüm. Bugün az önce Peçeteye pembe çok açık su gibi lekelenme geldi. Bu adet başlangıcı olabilir mi? Veya yerleşme midir? Adet olmam için 14 gün geçmesi gerekmez miydi? Bilgisi olanlar lütfen yazsın
Nurellaaaaaaa1212 gizemm_ocal canım büyük ihtimalle yerleşmedir. Devamı geliyor mu kontrol et 3 güne kadar peçeteye gelen lekelenme şeklinde olabilir diyorlar. Ben hiç yaşamadım ama arkadasımda da böyle olmuştu. Postlarını görüyorum silik çıkan testlerin var bunu düşün olumlu düşün stres olma. Regl de olursan bir sonraki ay yine şansımız var unutma
ozlemsn gizemm_ocal aynısı bende de olmuştu doktor yerleşme olabilir dikkat et demişti fakat benim bir hamilelik oluşmadı 🙁 yumurtlama kanaması da olabilir bence ama inşallah senin yerleşme kanamasıdır bol bol dinlen
gizemm_ocal Nurellaaaaaaa1212 canım valla moralim bozuldu ya ama yumurtlamadan 14 gün geçince adet olunur diyorlar benim daha o kadar olmadı pik 17 sinde oldu çatlamam 20 sinde yerleşmedir diye düşünsem kendimi mi kandırmış olurum bilmiyorum
gizemm_ocal Nurellaaaaaaa1212 dün prodoctor yapmıştım silik çıkmıştı o bitti başka yok. Dün başka marka yapmıştım negatifti. Şimdi o diğer markayı yine yaptım silik çizgi bile yok yerleşme kanaması olsa testim pozitif çıkmaz mıydıı 😞 çok moralim bozuldu kuzum ya
Nurellaaaaaaa1212 gizemm_ocal kuzum ben prodoktorda silik bile görmedim yani olmasa göstermez diye düşünüyorum. Testi yapalı 3 gün falan oldu hala duruyor asla çizgi yok. Bence biraz daha bekleyip tekrarla