Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim. 2 gündür bir an bile bulantım kesilmedi. Ne yesem yemek borumda çıkar beni diye bekliyor. Bu şekilde ne işe gidilir ne sosyallik kalabilir.. çevremde hiç böyle olan hamile görmedim. Böyle olup en azından azalan var mı? Bir de bileklik varmış kullanıp fayda gören var mı? Sanki 1 dakika 1 gün gibi geçiyor bana. Baya kötüyüm..